Isnin, Disember 07, 2009

Allah tarik sebentar nikmat jari..

Bismillah..

Jumaat lepas..semasa nak ke restoren bersama kawan dan 2 pasangan pakcik makcik yg saya kenali, saya telah dengan cuainya tersepit ibu jari KANAN saya sendiri di pintu kereta pakcik makcik ini. Menyebabkan saya hampir pitam.

Begitulah Allah menguji hamba2Nya dan menarik sebentar nikmat ibu jari ni. Tapi ada juga yg beri kata semangat "belum kena panah lagi mcm para sahabat dulu yg pergi berjuang di medan jihad kan?". Fuh..menusuk sungguh tazkirah dari makcik2 yg saya temui semasa program weekend baru ni.

Terima kasih semua kerana mendoakan. Saya tak mahu upload gambar ibu jari saya sendiri buat masa ini di sini.

Sekian..

p/s: sedang belajar mcm mana nak menggunakan tangan kanan tanpa ibu kepada jari2 yg lain..asalnya jari2 ni ada ibu..skarang ibu dah cedera pula buat sementara

10 komentar:

Tanpa Nama 3:06 PTG  

petua orang tua kata, letak inai untuk sejukkan jari yg sakit tu.
atau letak ubat gigi..
hm, tgk, betapa pentingnya ibu dalam hidup kita?

Tanpa Nama 3:14 PTG  

syafakillah

..::MAN ANA::.. 11:08 PTG  

Akh, ujian dari Allah dtg dari berbagai2 bentuk.. Dari sebesar2nya hinggalah sekecil2nya.. Alakullihal, moga cepat sembuh..

cahayalembut 11:10 PTG  

huhu,sakitnya. moga cepat sembuh~ *patutlah nampak jari berbalut tym ppn hari tu.huhu*

along rufaidah 10:24 PG  

Allah tarik sekejap nikmat supaya kita lebih hargai bila dpt balik nnt.

kalau org lain perasan jari berbalut, ktorg2 ni tak perasan langsung...tak smpt nk tgk jari org, tgk nametag je :D

sayaNi 10:50 PG  

semoga cpat sembuh

misz_nierah 11:42 PG  

ana dh bese ibu jari terluka. dah lali....anyway,smoga cepat sembuh.

HambaAllah Yang Memakmurkan 11:57 PG  

kepada semua yg telah menurunkan komen, terima kasih atas doa kalian. semoga Allah memelihara kesihatan kita semua..

eJowt 9:55 PG  

teringat baru2 ni ana mghidap sakit perut yg serius...Allah trik nkmat sihat kpd nkmat sakit...Tak boleh nak makan nasi...so...Allah trik nkmat makan nasi kpd tak boleh makan..hu

safika_ishak 3:45 PG  

salam bro..
Ya Allah....
camane la plak bleh tersepit jari tuh?

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP