Rabu, Januari 19, 2011

Terima kasih semua..

Bismillah.

Assalamualaikum semua..

Alhamdulillah segala puji bagi Allah kerana telah melapangkan diri ini. Terasa terlalu lama tidak menulis apa-apa dalam blog ini. Apetah lagi singgah ke blog-blog rakan-rakan yg lain. Apa pun, saya masih cuba mengunjungi blog-blog yg saya simpan di sebelah kanan page ini.

Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan terima kasih sebenarnya kepada semua yg telah membantu saya secara langsung mahupun tidak sepanjang saya berada dalam kepimpinan KARISMA Nasional. Ianya merupakan suatu pengalaman yg amat berharga buat saya. Semoga saya dapat memanfaatkannya di masa akan datang.

Khasnya kepada barisan KNL 2010 & seluruh warga KARISMA, terima kasih kerana memberikan diri ini kepercayaan utk memimpin kalian. Diharap kesilapan saya sepanjang memimpin kalian dimaafkan oleh kalian semua serta diampun oleh Allah.

Kepada barisan kepimpinan baru KNL 2011 yang dipimpin oleh Saudara Khairul Fadhli b Ismail & saudari Nur Idayu bt Abd Rahman, semoga Allah memberikan kalian semua taufiq & hidayah utk memimpin barisan mahasiswa di era yang bersejarah ini. Uruskan transisi yang sedang berlaku dengan baik, semoga kekuatan luar biasa akan bersama kalian semua dalam melaksanakan amanah pada tahun ini.

Sedikit gambar dikongsikan bersama:



Kepada semua yg sentiasa mendoakan, memberi tunjuk ajar, memarahi, menegur, mengkritik, menasihati..TERIMA KASIH banyak-banyak. Saya tak mampu nak menyebut semua nama dalam ruangan ini. Diharapkan terus mendoakan saya di masa akan datang.

Kepada yg ingin mendapatkan sedikit sebanyak preview Ucapan Dasar terakhir saya, boleh lah melayari: http://ikram.org.my/v1/index.php?option=com_content&view=article&id=113:karisma-sedia-berubah-namun-kesatuan-diutamakan&catid=3:terkini&Itemid=65

Semoga kita semua terus thabat & istiqamah dalam perjuangan!

La tansani fi du'aikum!!

InsyaAllah akan berazam utk lebih update blog ini selepas ini..

Wassalam


3 komentar:

oyenks 1:34 PG  

Tahniah. Yang paling penting pengalaman tu yang mahal.

Selamat menulis kembali AO.
Disertakan dengan info-info yang berguna buat para pembaca sekalian :)

MegatAbdurRahman 11:51 PTG  

tahniah dan syabas Abdullah atas kepimpinan yg mantap selama 2 tahun..

Tanpa Nama 6:15 PTG  

congrats bro ! lps ni ofcoz lah kne update blog..kan nk keliling jordan b4 start class..mesti byk citer+byk gambar..hehehe...update ye ;)

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP