Rabu, November 18, 2009

Pengumuman !!

Bismillah.

Tak ada apa-apa. Jangan panik dengan tajuk ini.

Saya ingin mengumumkan bahawa saya sudah 90% menjadi graduan. Tinggal 10% utk pembentangan FYP saya Disember ini. Mulai saat itu saya sudah menjadi graduan a.k.a penganggur. Untuk yang request anggur..tanpa biji atau dengan biji, nanti boleh tunggu saya di pasaraya Billion berhampiran rumah saya. InsyaAllah saya akan belanja anda buah anggur itu. (maaf, saya bukan nak mengarut di sini..tetapi ada yg dah minta anggur pula dari saya)



Terima kasih kepada kawan-kawan yang telah memberikan kenangan2 yg indah di bumi UT*P baik dari EE mahupun course lain..kawan2 se-major (pudin, filzah & safwan), rummate yg sentiasa bertolak ansur, housemates yang meriah2. Teristimewa kpd semuaaa ikhwah akhawat yg telah memberi peluang & hampir segalanya diwaktu susah & senang di sini. Terima kasih & jazakumullah khairal jaza'!

Tak dilupakan, sejuta pengharagaan kepada SV FYP sy, semua guru2 yg telah mengajar saya di sini, murrobbi saya, pakcik makcik yg berada di sekeliling bumi perak ini..

Terakhir, ucapan terima kasih tak terhingga utk ummi & abati tercinta, muna, maryam & ahmad yasin yg tersayang..kalian telah sentiasa mendoakan. Terima kasih sangat!

Sekian acknowledgement & announcement saya kali ini. Saya tidak mampu nak membalas kebanyakkan jasa dan budi kalian..jadi saya doakan moga Allah yg membalas dengan ganjaran kebaikkan & diampunkan segala dosa atas salah dan silap kita semua.

Wassalam

p/s: kawan2 UT*P yg membaca ini..kalo kenduri sendiri tu jgn la lupa2 nak jemput pulak ye..

3 komentar:

Bashir IbnDzul 4:18 PG  

Salam,

mabruk!! semoga 10% yang terakhir tu menyumbangkan semaksimum mungkin utk mendapat keputusan terbaik.

Cemerlang akademik, cemerlang syahsiah, cemerlang kepimpinan. Mantop2x..

kamen55 7:52 PTG  

knaper ader * seblom p tuh??

HambaAllah Yang Memakmurkan 7:07 PTG  

to bashir: jzkk! semoga dimakbulkan Allah doanya~

to arep: nk menyusahkan orang cari sekiranya mereka search di search engine..haha

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP