Selasa, September 22, 2009

Eid Mubarak to all~


Salam everyone.

I'd like to wish everyone a joyous eid mubarak. Taqabalallahu minna wa minkum.

Ya Allah, terimalah ketaatan kami di bulan tarbiahMu & ampunkanlah segala keterlanjuran kami, kelalaian kami, kealpaan kami, kesilapan kami, ketidak tahuan kami, Semoa kami semua dapat sampai ke Ramadhan yang akan datang. Amin Ya Rabb~

Tema kali ni warna purplish+pink+red..jadi ucapan dalam blog pn bakcground purple.

Credits to: Ahmad Yasin & Abati for the 'bersalaman' picture. Also to awangpurba.blogspot.com for the nice khat.



Alhamdulillah sempena raya ni jugak, ada beberapa berita gembira yang diperoleh. Antaranya:

1. Suami Cikgu Laila telah dibebaskan ISA. Alhamdulilah tahun ni cikgu laila dapat sambut raya bersama suami tercinta setelah 7 tahun lebih terpisah & tak dapat menyambut raya bersama suami. Kata cikgu laila, beliau dalam proses menyesuaikan diri dengan suami yang baru pulang dek kerana selama 7 tahun ini beliau sudah biasa hidup independent bersama anaknya yg seorang. Tumpang gembira buat cikgu laila.

2. Kutipan RM250k untuk operation buah pinggang Dr Hafidzi sudah selesai dikumpulkan. Sungguh luar biasa kuasa infaq ini. Pelancaran tabung rasmi utk membiayai kos perubatan Dr Hafidzi ni tlah dilancarkan secara rasmi pada 28 Ogos dan ditutup pada 20 September. Alhamdulillah dalam masa tempoh masa tersebut, RM266k telah berjaya dikumpulkan. Semoga Dr Hafidzi selamat di-operate sekitar bulan Oktober ni kemungkinan di China. Tahniah kepada yang ber-infaq di bulan yg mulia ini. (sila tengok gamba raya Dr Hafdizi & family di blog beliau - heh..promo~)

Okelah. Sekian dulu entry utk kali nih.

again..slamat hari raya semua!!

ade yg nak jemput raya rumah tak??

0 komentar:

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP